Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Zimní sportovky Jablonec 2014

28.02.2014 13:00

Poslední sada fotek je za mnou a nejsem tomu rád ....

link na fotky z neděle komplet ... zde

.... protože už je pro mne tímto po sportovkách do všech detailů ...

------------------------------------------------------------------------------------------------

Uf, tolik fotek ... 

link na fotky ze soboty komplet ... zde

... a ještě neděle ... ;o)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Dnes je neděle a já se vrátil z Jablonce. Leč trochu unaven i tak jsem udělal zatím kompletně fotky z pátka ...

link na fotky z pátka komplet ... zde

Zítra se budu snažit udělat snímky ze soboty a neděle. ty budou lepší, nejde mi fotit bowling, nevím čím to je.

------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Omlouvám se Tondovi, že jsem uvedl jako kapitána Morrise ... ukládám sem jen bleskový výběr fotek z pátka. Zbytek zpracuji až zu hause v klidu.

link na fotky z pátka (výběr)... zde

Naši se drží zatím na předních příčkách ... ;o)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Kdo má zájem, zde nalezne fotoreportáž z této víkendové akce !

Vyjíždíme kolem 15,00 hodiny ... skorem kapitán družstva Morris to ještě upřesní.

Beru si tam noťas, tak to bude k možnostem online reportáž ... ;o))))

Mám neovřené info, že je tam sněhu habakuk ... ;o))))))))))

--------------------------------------------------------------------------------------

Ofico side sportovek ... zde

 

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode