Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Zámecké slavnosti Šluknov léta Páně 2010

29.06.2010 12:20

Na apel různých lidí a jejich věčných dotazů, jak to, že ještě nejsou fotky ze slavnosti ... jsem se tedy  dokopal, abych to sem naládoval. Omlouvám se, za to může to krásné počasí venku. Prosedět tento letňácký čas u kompu, to je prostě zločin první třídy. Tlačilo mě však nízké svědomí a je to tu.

Jak se mi líbili slavnosti? Jen jedno slovo stačí a to je supéééééér. Vřelé, né ... obrovské díky všem lidem kolem tohoto víkendového veselení. Zatím je neuvěřitelná hromada práce, to si snad neuvědomuji jenom já. Těším se na příští slavnosti a i když jsem zaslechl slova nevole a kritiku k programu, uvědomuju si zároveň, že neuspokojíte všechny naráz.

link na fotky ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode