Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Zámecké slavnosti Šluknov 2009 - výročí 650 let

07.12.2009 13:57

Dlouho jsem nevěděl co mám k této akci napsat, seděl jsem nad prázdným papírem a motalo se mi to v hlavě páté přes deváté. Chtěl jsem vylíčit vše najednou. Probíhaly mi myšlenky, zážitky, momenty ..... nevěděl jsem čím začít ... přitom je to tak jednoduché. Prožili jsme v zámeckém parku tři dny skvělého programu, který musel potěšit všechny věkové generace, od nejmladších po nejstarší. Jen letem světem programem: Loutkové divadlo pro děti, dělostřelecká show, Románská doba, Dětská škola šermu, Děda Mládek Illegal band, společnost Gotika, taneční vystoupení skupiny Baroko, Historická módní přehlídka, Jožka Černý, dobová kapela Grál, noční ohnivá show, bratři Nedvědové, stánky se vším co našinci neuškodí, spíše prospěje, Dáda Patrasová, Vystoupení kejklířů, pilo se hodovalo ….., jednoduše bylo toho požehnaně ;o) Můžu vám říct, dalo nám to opravdu zabrat po všech lidských stránkách života!? Převažovalo ty více méně v těch potěšujících prožitcích ;o)

Závěrem chci touto cestou poděkovat skutečně všem (!!!), kdo se jakkoliv podílel na této monumentální akci. Nechci jmenovat jednotlivě, protože by mě opravdu mrzelo, kdybych na kohokoliv zapomněl !!! 

Zvu vás všechny nasát aspoň atmosféru z fotek, co jsem pořídil během tří dní oslav!!!

link na fotogalerii:

https://picasaweb.google.com/LosDucanos74/ZameckeSlavnostiSluknov2009Vyroci650Let# 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode