Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

XXXI.Púpaváckej vejlet za Jelencem a jeho Lednicí ke Světlíku a Fankelštejnu na pár žejdlíků

03.02.2020 09:07

Úvodka je jaksi ponurá, bo jsem se dozvěděl, že tam, co jsme šli, tak je to tak trochu zakázaný. Prostě jsme nasedli my tři kamarádi do busu u Benaru a jeli jsme na Studánku. Tam jsme byli nenuceně vysazeni a my jsme se vydali k onomu místu ... ke Světlíku.

link na mobilní [h]různé fotky ... zde

No a pak jsme šli směr Krásná Lípa přes pole nepole, cestou necestou, bažinou nebažinou, pouští nepouštím ;o))) Zdálo se, že jsme zakufrovali, ale můj vorientační smysl, co jsem pochytil na urychlené jednoleté vojně (spím rychle, vojákoval jsem rychle), nás vyvedl z omylu a nasměroval správně na Lípu. Jak jinak než po Vozíčkářské trase ;o)

A do Šluknova nás vodvezla spolehlivá železniční společnost Arriva.

Jak se poudá na konec: Kroku zdáááár ;o)

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si web zdarma!Webnode