Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Color Fridays ... Plaston ;o)

29.03.2013 13:32

Barvy došly a tak jsou na pořadu pruhy ... jak naležato tak na stojato ... i s klokanem ... i když nejni proužkatej ... ;o)

Dnes beze mne ... hnědá ... ;o)

Na tento den jsem se obzvlášť těšil ... příští je hnědá ... ;o)

No ... tyrkysová barva je taky pěkná .... a příště je na pořadu poslední barva růžová ...

Dnes mi neseděla na klíně Kristína ... tak jsem čapl nějaký pohár ... asi ze zvyku ... ;o)))

Ne ... žádný smutek ... ale vpravdě regulérně vylosovaná barva na tento den ... ;o)

Dnešní fotka je focená venku před rachotou ... a vcelku, zelená je dobrá ... barva Bohemky ... i když některé ženy měly tyrkysový odstín ... v domnění, že se jedná o barvu zelenou ;o))))

Na shora uvedeném snímku nejsem, proto ho sem dávám až nyní ... vlastně mi jej taky hlavní fotograf Martin neposlal na mail domů.

Vím jak je populární Plaston v dnešní době, ale přesto to sem dám.

 ... Příští týden byla vylosovaná barva vínová, ale já tam budu chybět ... ;o(

Dnes 5.4. s tím kupodivu byli všichni za to tu vyvěsit  ... a ještě mi snad i řekli ... ;o)

Těším se až někdy v budoucnu bude pátek alias pyžamo ... ;o)))

Na dnešní Velký pátek (lat. dies passionis Domini) v tradiční bílé barvě (sakramentsky zasněžných) dnešních dnů ... to se tedy povedlo to minulé losování odstínu svršků.

Do dnešní 12,00 hodiny jsem neobdržel žádný nesouhlas k publikování tohoto historického snímku.

Docela se to ujalo ... a proč ne, se takto v pátek shodnout ... ;o)

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode