Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Výstava Bróňa Ferenc

12.02.2010 13:15

Když jsem zjistil, že náš kamarád, rodák a někdejší spoluhráč z kopané bude mít v místním Kultůráku (výstavní místnost v Kulturním odd. nad restaurací Club) vernisáž svojí tvorby, věděl jsem hned, že mám námět na nový příspěvek. Pan Halada mě upozornil, že je tam ještě jeden nejmenovaný místní umělec, abych se tím nenachal rušit ;o) Z Broňových výtvorů mám dobrý pocit, byl jsem i nadšený jeho pestrostí umu. On je vlastně takový interaktivní umělec ... doufám, že je to to správné slovo. Nejsem znalec umění, ale poznám kresbu tuží, tuhou, temperama, Bróňa používá barvu, přírodní i jiný materiál v jednom obrazu, dělá také plastiky nebo tak něco, maluje portréty, krajinky ... Prostě a jasně je to u mne umělec každým coulem. Já bych to rozhodně nezvládl, i když jsem prošel výukou pan učitele Šuka. Naneštěstí jsem vyslechl rozhovor pana Halady a onoho umělce. Kdy ´zkušený´ výtvarník řekl: ... "Ten mladík se ještě hledá, kterým směrem se dá". Jenže já si přeju, aby se Bróňa neubíral jen jednou cestou!

No nic ... dost bylo slov amatéra...

Fotoalbum z výstavy naleznete ... zde

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode