Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Výlet za plzínkou do Plzně, kam jinám ;o)

29.01.2016 08:44

 

Nebojte se, nejedeme Plzeň dobít, ale vejkendově tam trochu pobýt.

Snad v pondělí po detoxu budou nějaká fota, lehce zveřejnitelná i před desátou večerní ;o)

------------------------------------------------------------------------------------------

Sobota byla už od rána výživná, bo jsem si moc postele neužil, čekal jsem na chodbě až kluci vstanou ;o)

link na fotky ze soboty a pár z neděle ... zde

... jen ta cesta domů, voslavenec ji celou prospal ... ;o)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Tak první várka vybraných fotek je tu. Jen mi připadá, že jsme chodili kolem dokola kostela jistého Bartoloměje ...

link na fotky z pátka ... zde

... zítra přidám fotky ze soboty a pár z nedělní cesty domů, ale těch je jen pár, bo všichni ve vlaku dospávali ... já jsem byl ready ;o)

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode