Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Vydařené přívítání roku 11 v Kloubku

01.01.2011 16:57

 

Jak začít ... toť otázka.

Snad jen tím, že se moc omlouvám za snímky, které zde nejsou a jsou velice očekávány. Můj blek nesčetněkrát spočinul na vás nás spoluveselících se, ale žel bohu, plno fotek se nedalo použít. Prostě a jasně ... jsem klasický uživatel foťáku, který umí zmáčknout spoušť, nehledě na dobu zaostřování se bildu. Fakt jsem rád, že žiju v digitální době a že nemusím platit ten materiál, co bych vyhodil v niveč za slavné éry negativů.

link na fotky ... zde

Apropo ... jestli bude ten nový rok taková smršť, no to se máme tedy na co těšit ;o)

Moje imrverózní poznámka: Kdo tam nebyl, ten neví ... o co přišel !!!

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba www stránek zdarmaWebnode