Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Vánoční besídka 2010 a JÁ

11.12.2010 12:52

Tak nám rok utekl jak voda a hle ... je tu tradiční Vánoční besídka 2010 bandy kolem dipl.inžinýra Tolji ... více méně nástrojárny ... konstrukce ... a v neposlední řadě moje vtírající se nezbytnosti ;o) Musím zde připomenout, že jsem se já sám zvolil doživotním čestným hostem na všech akcích, tohoto nepostradatelného úseku Plastonu. Na rozjezd jsme si dali dvě chilli klobásky a pak jsme vyrazili do Varnsdorfu ... urááá na knajpu Panoráma. Já jsem ještě měl tu čest, navštívit tajné depo Varnsdorfského pinďourtýmu HANKEŠ !!! Fando, neboj neřeknu kde to je ... především ohledvá špionážním technickým slídilům konkurujících závodníků.

Omlouvám se: za celotýdenní nemístné kecy ... na úkor té obrovské kýty ... kluci, jsme doufám pořád kamarádi! Honzo, byl to fakt dobrý nápad a nemělo to chybu!!! Prostě nemám ještě ten odhad váhy a především rozměru skvělého mrtvého masa ;o)

link na fotky ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode