Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Tůra k Brtnickým ledopádům 2010

10.03.2010 18:05

Dne 21.března jsem dodal do fotogalerie pár snímků z ledopádů, které mi poskytl kolega z rachoty Anton Matějka. Za to mu moc děkuju, kamarádovi jednomu ;o)

Dnes jsem absolvoval expedici k ledopádům u Brtníků. Společně s mýma dítkama a pantátou Vaškem jsme po obědě vyjeli ze Šenova do Brtníků. Nejprve jsme to vzali k Oponě kolem Soví vyhlídky. Letos prý byla Opona vcelku malá, to konstatoval vedoucí výpravy pantáta. Já jsem šel pak s Kačenkou k autu a jel jsem z druhé strany stezky. Rozhodli jsem tak, že je to pro malou velká zátěž a taky proto, že je to v jednom místě strmé až běda. Při couvání na onen konec stezky jsem však s autem zapadl a dosedl prahem na kus klády.Ten kraj byl zapadlý sněhem a hned byl problém na světě. Musel jsem po mých nepodařených pokusech zavolat mýmu taťkovi. Přijel se silný Fiatem Puntem a vytáhl mě. Pak jsem šel naproti zbytku výpravy a potkal jsem je kousek od konce stezky. Litoval jsem toho, protože jsem nevyfotil více jiných ledopádů ... nechám si to na příští rok.

Link na fotogalerii z ledopádů ... zde

 

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode