Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Třídní sraz po 21.letech ve 21.století

07.12.2009 14:42

Jak je vidno z nadpisu příspěvku, byl to sraz s nádechem numerologické mystiky na jednadvacítku. Zavítaly mezi nás i paní ředitelka Petroušková a naše paní třídní učitelka Patočková, která nás měla v první třídě. Celkem se nás setkalo (na tu bídu) sedmnáct. Nebudu zde jmenovat, kdo nedorazil, komu do toho něco vlezlo, na koho vlezla nějaká nemoc. Prostě a jasně, kdo tam nebyl, neví o co přišel. Musím zde však zmínit a to vcelku vehementně, že moc a moc děkujeme Nadě Karalové za svobodna Dreveňákové, která se zdravě naštvala a zakousla se k uspořádání tohoto setkání. Nejen já, ale i ostatní potvrdí, že se to povedlo a že ten sobotní večer uběhl v rychlosti Useina Bolta. Mě také připadalo, že jsem nepokecal s každým dostatečně.

Ukončím to slovy Honzy Břenka, který u nás spal a když se vedle mě ráno probudil na gauči pravil:

"Sraz byl super a ještě jsem skončil se spolužákem v posteli ;o)"

Na fotky můžete kouknout zde:

https://picasaweb.google.com/LosDucanos74/SrazPo21LetechVe21Stoleti#

 

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode