Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Trénink na podzimní část soutěže 2010-2011

28.07.2010 13:15

Zúčastnil jsem se jednoho z mnoha tréninků Áčka a Béčka na pozimní čast soutěže 2010 - 2011. Nebudu tady mlžit, ale viděl jsem koncert Kaizra a jeho gólové mord party Lobendava, jak si dělali šoufky z Alexe. Natočili mu totiž desítku. Divím se Cannavárovi, že opravdu neodešel při báčku do kabin. Alex je prostě sólista a chrt v jednom ;o) Neopomenu taky napsat, že jsem si myslel, že Alex má na nohách připnuté závaží, že si sám nakládá. Jenže byl to právě Kaizr, který si ho připíná dobrovolně na kotníky a Alex mě na to upozornil. Můj dojem byl chybný. Alex si to však vynahradil v restauraci u šipek a odnesl jsem to já. Svědomí Alexe však zapracovalo a chtěl mi ty 4 píva prominout.

link na fotky ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode