Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Toto je náš Maturitní ples 4.L

01.03.2010 14:08

Podlehl jsem žádosti mojí kamarádce Týně a vzal jsem vůbec můj první kšeft ve fotografii. Zvěčnil jsem maturitní ples třídy 4.L místní Lesnické školy a můžu v klidu říct, že jsem měl z toho pěknýho nerva. Je úplně něco jiného fotit sám pro sebe, pro svoje webovky a pak fotit pro někoho koho neznám, pro třídu mladých lidí. Zachytit takovou událost, která je jen jednou za život, vlastně je to taková generálka mezní zkoušky života. Snad to dopadlo dobře, to posuďte sami ... apropó ... taky fotit takovou divočinu a vědět, že je mezi maturantama fotograf profík ... to mi taky nepřidalo ... ;o)

Hafo fotek si můžete prohlédnout ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode