Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Squash Šluknov 1.března 2009

07.12.2009 13:29

 

Dne 1.března 2009 si čtyři chlapci v začátcích  nejlepších let usmysleli, že si půjdou dobrovolně protáhnout těla do squashárny ve Šluknově a budou to ještě prokládat stolním tenisem. Požádal mě proto Kaizr, jestli bych to nešel zdokumentovat a nalákal mě, že si i zahraji pinec.

Něco kolem půl sedmé večerní jsme se sešli (já, Kaizr, Luky, Červík a Tukan) na místě činu a začalo se zápasit jak na kurtu, tak i za stolem pingpongovém. Než se ofico začalo, zahrál jsem si s Červíkem tenis a hned se začal vytahovat, jestli chci nadělit kanára. No jasně, že jsem udělal nějaký ten bod  a byl z toho trochu zkroušený. Byl to teprve začátek jeho frustrace. Dvojice se střídaly nezávazně a více méně tak, že se Tukan zdržoval na kurtu squashe s Červíkem. Mě to připadalo jako schválnost Kaizra a Lukyho, protože na kurtech trávili míň času než oni. Vysvětloval jsem si to, že je to způsobené větším nasazením a zručností v jejich hře. Když jsem je šel fotit, moje podezření se potvrdilo. Viděl jsem na vlastní oči, jak se marně snažili Červík s Tukanem bojovat s větrnými mlýny v podobě Kaizra s Lukyho. Musí se však ocenit, jak vzdorovali té přesile, umu, taktice, rychlosti, výdrži a hlavně řádce promyšlených úžasných prohozů, které museli, nebo spíš zkoušeli, marně dobíhat. Upozornění: ta chvilka, co jsem si zahrál s Červíkem, byla i ta poslední!?

Krátce před 20 hodinou se skončilo, přesunuli jsme se do hospůdky na staďáku.  Sledovali jsme zápas Gambrinus ligy Střížkov versus Slávie, kde jsme žasli nad marným dobíváním branky Bohemky a zároveň nechápali vyloučení Kincla.  Dali jsem si něco k snědku, popili pivko, pokecali  a kolem deváte večer chtěl Červík jet domů?! Odpověděl nám, že je jeho hodina a je načatý do postele. No, musel to s námi vydržet, ale to věčné zývání přenesl i na mě.

                                                                                 DušanBe ;o)

 

Více snímků naleznete na adrese:

 

https://picasaweb.google.com/Sluknov.fotbal/SquashSluknov1Brezna2009#5308662485056202562

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode