Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Sněžný prkna 2011

30.01.2011 01:57

Těšil jsem se jak malej kluk na toto povyražení ala něco jako .... Kokosy na sněhu ;o)

Protože a jelikož neprovozuji sky a vzhledem k tomu, že obě moje nohy by byly na jednom bordu ... zdálo se mi to příhodné ... nalésti tímto nový sport ku prospěchu mojí maličkosti. Leč štěstí a hlavně můj ne-um mi nedopřál to potěšení ve sjezdu těhto hvozdů ... nebo spíše jsem se obával o mojí maličkost ... či respektive o moje kosti ... no prostě to neklaplo.  Opravdu jsem rád ... že se pohybuji po pevné zemi a zcela nejraději, to přenechám vostatním. Především zde však a to především ... musím za všechny účastníky vyseknout opravdovou poklonu a hlavně poděkování lidem na lyžovačce v kopci Horního Podluží ... od příjemných vydávaček/zásobovaček náčiní ... přes velice poklidných instruktorů jízdních šikovností ... po nepotřebného (zaplaťbůch) zdravotnického lapiduchstva lazaretu ;o)  ... Ouplně nás všechny zaskočil závěr, když nám po absolvování kurzu ... věnoval personál sky areálu dortu ... vskutku vzhledu snowbordovského ... úžasný konec toho dne na svahu. Prostě skvělá akce této jedné soboty v lednu 2011 ... ;o)

Všem toto vřele doporučuji!!!!

link na fotky ... zde

a zde jsou ametérsky laděná videa:

Začátky na prkně poprvé ;o)          Začátky na prkně po druhé ;o)

Jiří poprvé          Jiří podruhé

Kiki poprvé a naposled

Luky poprvé         Luky podruhé

Martinové

Matéó poprvé         Matéó podruhé

Matrix poprvé           Matrix podruhé

Míra poprvé            Míra podruhé

Pan Koudela sjíždějící

Snowborďák Pepíno poprvé ;o)                Snowborďák Pepíno podruhé ;o)

Vosťa před                  Vosťa po

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode