Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Šluknovská basketbalová letitá tradice

28.03.2010 16:36

Konečně jsem se dostal v pátek do tělocvičny ve Šluknově, kde se schází parta nadšenců ve hře basketu. Vyšlo mi to až na druhý pokus, protože minule se kluci nesešli v dostatečném počtu. Jen málo lidí z města ví, že se takto prohání na pakarketu každý pátek. Žán mi sdělil, že chodí od té doby, co se přestěhoval do Šluknova po vojně. Skorem je tomu cirka 30 let a to už naskočil do dlouho rozjetého vlaku! Nepamatuje si všechny  spoluhráče. Vyhrabal však v paměti jména: pan Pajer, nebo pan Brom, chodil tam tehdá také pan doktor Straka, atd... . Nedivím se, že po skončení basketu jejich kroky míří do Klubu, kde hasí ukrutnou žízeň. Po hodině a půl imrverózního zápřahu! Ještě musím dodat, že tato moje návštěva měla nešťastnou příchuť zranění. Míra Koukol nešťastně upadl při pokusu o dvoják a udělal si něco s malíčkem na ruce. Jel do Rumburské nemocnice a bohužel nevím jak dopadl. Věřím, že dobře!

Link na fotky ... zde

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si web zdarma!Webnode