Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Šluknovská baskeťácká letitá tradice

29.03.2010 14:56

Konečně jsem se dostal v pátek do tělocvičny ve Šluknově, kde se schází parta nadšenců ve hře basketu. Vyšlo mi to až na druhý pokus, protože minule se kluci nesešli v dostatečném počtu. Jen málo lidí z města ví, že se takto prohání na pakarketu každý pátek. Žán mi sdělil, že chodí od té doby, co se přestěhoval do Šluknova po vojně. Skorem je tomu 30 let a to už naskočil do dlouho rozjetého vlaku! Nepamatuji se na jména, ale utkvělo mi v paměti jedno, chodil tam tehdá pan učitel Pajer! Nedivím se, že po skončení basketu jejich kroky míří do Klubu, kde hasí ukrutnou žízeň. Po hodině a půl imrverózního zápřahu! Ještě musím dodat, že tato moje návštěva měla nešťastnou příchuť zranění. Míra Koukol nešťastně upadl při pokusu o dvoják a udělal si něco s malíčkem na ruce. Jel do Rumburské nemocnice a bohužel nevím jak dopadl. Věřím, že dobře!

Link na fotky ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode