Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Skoroštvanice léto 2011

13.07.2011 05:43

Bratři Milan & Zdeněk Zezulovi vyzvali část nástrojárny (Petra) s částí konstrukce (Honzu) na ukrutný zápas ve hře tenisového umění. Trochu jsem jim musel dát školení a ukázat jim, jak se to asi má hrát. Po mé krátké instruktáži se toho zhostili víc jak dobře ;o)

Výsledek byl:

Milan, Zdeněk 1:6,6:4 Honza, Petr

Počítám-li dobře ... na součet gamu vyhráli jasně a s přehledem Honza s Petrem (to je pro mne veliké překvapení, bo kluci Zezulovi, jsem si myslel, že jsou sprotovci tělem i duší) a byli vlastně rádi, že jim nenadělili, jak se říká ... KANÁRA ;o)))))

link na fotky ... zde

Já měl žluté tričko a votravovali mne tam různé mušky, brouci ... hlavně i kde jaká Vosička ... kterého nenápadně zdravím, zdravím i jeho paní Vosičkovou ... ;o)))))

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba www stránek zdarmaWebnode