Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Silvestrovské derby 2014 [Slávisti 6:4 Sparťani]

01.01.2015 11:47

 

Dnes již loňské víc jak tradiční derby fanoušků Slavie a Sparty u nás na městském stadiónu Slávy Novotného je historií. Tento srandamač, který každý hrající fanoušek tohoto utkání bere však za největší prestiž, vyzněl po delší pauze vítězně pro tým sešívaných a jejich přívrženců. Dle mých záznamů na stránkách vyhráli naposledy Slavisti toto derby v roce 2010.

Zhostil jsem se role rozhodčího, protože tento vyhrocený zápas nikdo nechce pískat. Já jakožto fanda Bohemky jsem víc jak tím nestranným a pravým objektivním arbitrem. Hráči se nemohli dohodnout, jak se bude hrát dlouho. Někdo 2x35, další 2x45, třetí zas 2x 30 minut. Rozhodl jsem se a tak jsem udělal, že se hrálo první poločas 38,5 minuty a druhý 48,2 minuty. Slávisti vsadili na osvědčenou taktiku povolíš, přitáhneš a zvítězíš. Úvodní dějství právě  vyznělo lépe pro fandy rudých dresů 2:1, ale v tom druhém se nestačili divit, jak to Slávie v mžiku otočila. Já jim ještě sice dal jakous takous naději, že jsem druhý poločas vědomky férově natáhl do časového extrému, ale letos Sparťanům to nebylo souzeno. Prostě i tuto výhodu nevyužili a Slávie zaslouženě vyhrála 6:4 a brali také všechny individuální ocenění tohoto zápasu. Nejen já jsem uznal, že by to letost dopadlo stejně, i kdyby hráli tradiční skalní fandové Sparty, kteří odjeli s rodinami někam na hory. Jmenovitě jde o Jardu Hajduka, Petra Novotného, Petra Jírůva a Tondu Holešovského. 

Po závěrečném hvizdu si však všichni vzájemně přátelsky sportovně popřáli mnoho zdaru a potřásli si pravicemi. Někteří z nich potom ještě zašli na dvě pivka.

Sumasumárum zápasu:

Slavie 6:4 Sparta

poločas 1:2

Branky Slavie: 2x R.Stelmaščuk, 2x J.Lehrl, F.Mráz ml., M.Koukol.

Branky Sparty: F.Janda, L.Čmugr, Z.Dušík, Brďa (omlouvám se za možné zkomolení jména posledního ze střelců Sparty, nepoznamenal jsem si ho)

Cena fair play za přiznání ruky Míra Koukol tým Slavie.

Nejlepší brankář Pavel Horák tým Slavie.

Nejlepší hráč Marko Igel (SRN) z týmu Slavie.

Největší kecal Ladislav Čurgali st. z týmu Slavie.

Diváků víc jak 30 a hrálo se bez karetních trestů.

link na pár fotek ... zde

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode