Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Rumburk versus Šluknov

09.04.2011 20:33

Boží ruka ala Maradóna hráče Chlady (omlouvám se, jestli jsem spletl jméno) ... to je hlavně, o co tady v tomto utkání šlo.

Sám hráč mi to potvrdil, když jsem s ním o tom mluvil v poločase ... co mi odpověděl, jestli je pyšnej na to, že dal gól rukou ... No a co ... kolik to je ... 2:1 a ... celkem se tomu výsměšně tetelil. Já stál u naší branky ... hned u čáry a něvěřil jsem svým očím, že to hlavní a pomezní rozhorčí neviděli ... zajímalo by mě, co bylo napsáno delegátem utkání do zápisu ...

link na fotky ... zde

Zcela mě to zklamalo a nemrzelo by mě ani, kdyby naši prohráli normálním způsobem po tragickém výkonu vysokým rozdílem ... 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode