Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Řád Černých rytířů rodu Šluknovského

29.03.2010 14:02

Ku vzniku nové aktivity šermířského spolku u nás ve Šluknově, nebo jak to néjlépe nazvat, jsem zašel do místní tělocvičny. Musel jsem vystoupat do horního patra ... do malého sálu. Bohužel jsem se tam zdržel jen malou chvilku, protože jsem byl s mým klukem na kroužku ve florbalu. Stačil jsem však vyfotit pár snímků nadšených dětí a partu studentů místní lesnické školy v tréninku ve zbrani. Děcka zrovinka dnes vyfasovali nové dřevěné meče a po podrobné instruktáži o bezpečnosti s nimi, si je mohli odnést domů. Překvapilo mě obrovské nadšení dětí v rytířštině v dnešním elektronickém světě. 

Odkaz na prohlídku fotek ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode