Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Řád Černých rytířů ... rodu Šluknovského červen 2010

09.06.2010 20:18

Nedávno jsem se setkal s Ladislavem Kozlem Matějem (vedoucím místní odnože Černých rytířů ze Šluknova) a cíleně jsem se pozval na trénink v umění skoro mistrů meče. Věděl jsem totiž, že nacvičují nějakou scénku na letošní Zámecké slavnosti. Potěšilo mne, že Kozel ten můj návrh z vesela přijal. Přijel jsem o trochu později a nacvičování bylo v plném proudu. Resp.nejprve probíhala řádná rozcvička s nepříjemným protahování svalstva. Kozel se ukázal jako nelítostný a nic neodouštějící trenér, kladoucí bezpodmínečně důraz na disciplínu a kázeň. Veškeré prohřešky trestal hnedle deseti kliky a to včetně holek ... bez rozdílu. O čem ta scénka je nebudu prozrazovat, jen nastíním, že se tam vyskytne historicky známý krvežíznivý nájezdník Tatar. S potěšením ještě zde mohu konstatovat, že bylo vidno na děckách, jak je to šermování baví a jsou do toho nacvičování zapálený.

Přiďte na letošní zámecké slavnosti a tu scénku malých rytířů si vychutnejte.

link na fotky ... zde

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba www stránek zdarmaWebnode