Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

První výjezd s děckama na zimák do RBK

04.02.2010 21:02

To je přesný titulek článku. Naší Kačence přišly nové brusle a tak jsme spojili příjemné s užitečným. Všeobecně příjemné je bruslení jako takové a užitečné je, že se to děcka pomalu naučí. Naneštěstí to skončilo pádem na led našeho Honzíka, kdy jsem s ním jel radši na pohotovost s rozbitou bradou. Z brusláku je to kousek do nemocnice. Jenže jsem jako řidič zklamal, bo jsem zapadl při parkování. S pomocí kolemjdoucího pána jsem vyjel !? Pan doktor Honzovi dal jen mašličku z náplasti, protože to bylo jen na jeden steh. Honza se na to bruslení těšil, ale po pádu nám s brekem říkal, že sem nechtěl, že jsme ho vlastně donutili. To bylo po tom, když jsme mu řekli, že to bude asi na šití ;o)

link na fotky:

https://picasaweb.google.com/sluknov/PrvniVyjezdSDeckamaNaZimakDoRBK#

 

 

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si web zdarma!Webnode