Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

První přespávačka v roce 2010

07.11.2010 09:14

Nějakým zahadným způsobem, který jsem nemohl nikterak ovlivnit, se zrodila tato náhlá akce. Měl jsem z toho větší strach, než rodiče, kteři mi věřili a předali mi s ledovým klidem svá robátka, že je jedinou noc zvládnu uhlídat. Po té velké obavě z mého duševního zdraví můžu závěrem konstatovat ... byla to hračka. Kdybych tu nebyl, tak by to dopadlo zrovna tak. Vzornější děcka jsem neviděl, uklízeli po sobě, hráli si v klidu, očista proběhla, spát šli brzo ... no a ráno v poklidu bylo ticho a čekali než se probudím, snídani skoro udělali sami, atd.... ;o)

Myslíte si ... že kecám ... ;o)

link na fotky ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode