Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Plavecká škola Delfín Rumburk

29.03.2010 14:04

Dnes mě napadlo, že až povezu děcka na plavání do Rumburského bazénu, přiberu si také do auta můj foťák. Měl jsem jej naposled, když jsem tam doprovázel Kačenku na společné dopolední cachtání. Jenže je už větší a paní instruktorky si jí s ostaními dětmi přebírají už v šatně. Vrací nám je až po hodině. Já se na tu hodinku volna těším, která však uběhne jak voda. Dám si kafe, pokecám s paní na recepci, zahraju si hru v mobilu, počtu si tisk ... no prostě pohodička. Tímto chci hlavně a především moc poděkovat instruktorkám za tu péči, co dávají našim dítkám. Snad je to potěší. Mrzí mne akorát to, že náš starší Honzík začal chodit na plavání až tento školní rok.

Fotky z bazénu ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode