Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Plastoňácká výprava v Nymburce 2011

15.05.2011 13:06

 

Měl jsem tu čest, být nedílnou součástí této výpravy, leč jsem nesoutěžil v žádném sportu, ale otravoval jsem tam s foťákem ... Kdyby to byla disciplína, která by se hodnotila ... jisto jistě bych měl první plac ;o))))

Obrovského úspěchu s puncí zlata dokázali ... tým florbalistů, golfový mág moravák náš šoumen Čechmánek ... a v neposlední řadě nejlepší vrhač železné koule Kvakyn ... překvapil Václav H. že stál na bedně z lukostřelby, dále pak štafeta 4 x 100 metrů, Láďa od Verči daleký skokan .... a mnoho dalších supr čupr výsledků ... sorry ... nepamatuji si ...

Hosté letošních LFH byla atletka L.Hejnová (byla patronkou), ledolezkyně L.Hroznová, pinkač košíčků z péří P.Koukal a machr kola J.Hruška ...

link na fotky ... zde

Nelituji, že jsem se odvážil se sportovcema Plastonu tam odcestovat, protože to byly krásné dva dny sportu, zábavy ... sluníčka ... a nevím co ještě !

Jinak všechny informace naleznete 

zde ... na stránkách Asociace firemních sportů

... tedy až tam budou.

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode