Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Plaston na brigádě - Dolský mlýn

07.12.2009 13:39

 

 

Za sebe zde musím napsat, že jsem velice rád tento den propojil fyzicky pracovní námahu s užitečnou věcí. Do této brigády jsem neměl o Dolském Mlýně ani potuchy a už vůbec jsme netušil, že jej vlastnil a odkoupil do Dědičné držby šluknovský rodák Johann Christof Pohl. Vlastně jsem o něm vůbec neslyšel a ani jsem o něm nikde nečetl.  Zvu vás na prohlídku fotek z tohoto pracovního dne.  Toto nám potvrdila a celým dnem nás provázela i úkolovala pracovnice národního parku Nataša Belisová.
Musím se však zároveň omluvit za sníženou kvalitu fotek, zapříčiněnou kombinací prostředím,
méně vyspělým foto-aparátem,
spěchem
a hlavně mou osobou.
Snímky k nahlédnutí zde:
 Kdo se bude chtít více o tomto Mlýně dozvědět, popř.se opět zúčastnit a nebo se především přihlásit k brigádě na záchranu této památky,
ať navštíví webové stránky tohoto místa:
Je taky pravdou, že k naší hojné účasti Plastoňáků přispěl fakt s názvem světová krize versus neslavná Plastoňácká databanka.
 
 
Dušan Blanár 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode