Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Paintball Mimoň 2009

07.12.2009 13:37

 

Paintball Mimoň 2009

Dne 22.května 2009 se parta výrobáků z Plastonu rozhodla, že absolvuje hru Paintball v Mimoňi. Na tento den se zamluvilo hřiště, nezbytné ochranné pomůcky, maskáče, rukavice, masky, náboje a zbraně. Dali jsme ještě na radu provozovatele této hry a přizvali jsme kluky od seřizovačů, údržby a technologie, aby nás bylo víc. Prostor k této hře je umístěn v bývalém vojenském prostoru Sovětských armád. Když jsme na místo přijížděli, připadali jsme si jako ve válečné zóně bývalé Jugoslávie. Mě se tam moc nechtělo jet, protože jsem si říkal, že přeci nejsem malý kluk, který by si měl hrát na vojáky. Jenže se jsem do té hry zcela ponořil a měl jsem radost, když jsem dostal někoho z protivníků. Vlastně jsme byli opravdu jak malí kluci, co si hrají na vojáky a to doslova. Faktem taky bylo, že to bylo dost namáhavé a nebyla to žádá sranda. Vyčerpávající to bylo jak po fyzické stránce, tak i po té psychické. Nemůžu, vlastně ani si nechci domýšlet, jaký to je v bojové akci, kdy jde o holý život.

 

Závěrem musím napsat, že když se naskytne možnost si ještě tuto bojovku opět zahrát, nebudu váhat ani vteřinu. 

 

Dušan Blanár

 

Další fotky je možno shlédnout zde: 

 

https://picasaweb.google.com/LosDucanos74/PaintballMimon2009#

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode