Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Odveta ve florbalu s Rumburkem

15.06.2010 09:10

V pondělí jsem řešil ... co s malou dcerou Kačenkou (ochořela neštovicema), protože Honzou měl jít na trénik ve florbalu. Důvod byl prostý, moje žena Kateřina se zdržela v práci. Jel jsem tedy doprovodit Honzu k tělocvičně a Kačenka na mě čekala sama doma. K mému většímu zděšení došlo po příjezdu k tělocvičně. Místo tréninku se měl hrát odvetný zápas s Rumburkem. Uvědomil jsem si v duchu, že nemám nabité baterie do blesku a s baterkou ve foťáku to nebylo o moc lepší. Po předání kluka jsem jel domů a čekal na příchod drahé polovičky. Omlouvám se za málo fotek, které jsou tím pádem nekvalitní, ale dělal jsem co se dalo. Nejde tady určitě o snímky. Jde o fakt, že naši kluci v druhém zápase této sezóny byli víc jak zdatným soupeřem Rumburku. Maritnovi vyšlo, že jsme vyhráli 19:17, ale u Ruburku skóre bylo napočítáno opačně. O to jak dopadl zápas moc nejde. My si ceníme, jak naši mrňousové ty velký klacky z Rumburka potrápili. Osobně se těšíme na konfrontaci florbalového umu příští školní rok !

link na fotky ... zde

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode