Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Novomanželé Prajsovi a jejich ANO po 50ti letech

22.07.2010 19:58

Opět jsem s tímto příspěvkem otálel až do teď, ale když ono je opravdu venku tak krásné letní počasí, že se nemohu donutit si sednout k pc. Jenže dnes prší a je to tu. Když mne požádal tak pěkně můj kolega Karel ... první ze čtyř dětí novomanželů z rodu Prajsů ... o to, jestli bych nepřišel fotit událost Zlaté svatby, odpověděl jsem: Jako by se stalo a je to pro mě čest! Když v onen den na Šluknovském zámku spustil pan starosta Kořínek krásnou řeč, jsem se po chvilce musel otočit k oknu. Důvod byl prostý. Dojalo mě to tak, že jsem uronil nejednu slzu na oslavu tohoto svazku manželského. Myslím si, že to bylo velice pěkné a následná oslava se taky dost vesele vydařená. Já tam nebyl, ale Karel se ségrou Majkou  mi to barvitě vypověděli. Nemluvím zde jen za sebe ... přeju jim mnoho a mnoho let společného života!!!

Link na fotky ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode