Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Nadšenci florbalu Šluknov červen 2010

13.06.2010 22:01

Řekl jsem si, že tento víkend byl na moje fotoreportáže chudý. Napadlo mě zajít na florbal do místní tělocvičny. Neděli co neděli se tu scházejí nadšenci tohoto sportu, který se pomalu dostává do popředí amatérsky hýbající veřejnosti v Čechách. Fotil jsem kluky už někdy v zimě, ale znovu jsem šel rád mezi ně. Mrzelo mě moc, že tam chyběl můj kamárád, kolega z rachoty Martin. Jenže si teď říkám, že by ho asi štvalo, že je jeho kluk na většině fotkách. Jistě si všimnete ve fotogalerii, že je tam jeden hráč s vyraženýma předníma zubama. To se stalo minulou neděli a je vidět, že hokejka v úsměvu není nejlepší řešení mimozubařské preventivní prohlídky.

Zubní chránič je asi záhodno nositi.

link na fotky ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode