Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Na klobásce ve Vilémově

08.05.2011 02:18

Náš světoborný tým Šluknova nehrál v sobotu, vyžil jsem možnost zavítat na divizní fočus do Vilíkova .... a tu šanci jsem chytil pořádně za pačesy. Fotbal byl zástěrka, abych vochutnal místní Čertovskou klobásku. Kecám .. těšil jsem se na oboje a taky jsem chtěl vidět na vlastní voči Sleziho z Bohemky ...

link na fotky ... zde

Sleziho jsem viděl, sice jednou skóroval, ale na výhru to nestačilo ... Vilémov dal o jeden jediný gól na víc a tím pádem ... rozhodl o třech bodech pro domácí ... ;o) Více méně, zde není moc fotek fotbalu, ale jiných ostatních .... lidí ...

Výsledek utkání byl 2:1.

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode