Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

MOTOKROS STŘÍBRNKA Šluknov červen 2010

06.06.2010 20:30

Tuto sobotu 6.června proběhl amatérský závod v motokrosu na Stříbrnce. Jeli se tam závody v kategoriích 50,65,85,MX1,MX2, Veteráni, Licence, Čtyřkolky. Já jsem byl sice zaneprázdněn, ale na hodinu z dopoledních tréninků jsem se utrhl . Není to nic moc, ale pár fotek jsem udělal. Hlavně jsem to slíbil pořadatelce Janě. Neřkuli ... že při tak krásném počasí, jsem nemohl odolat pachu benzínových výparů, zažít ten adrenalin a užít si to burácení motorů.

Je tradicí, že při těhto závodech počasí většinou neklapne a je skoro pod psa. Avšak ...překvapením tohoto víkendu pro nás všechny bylo slunce, takříkajíc ouplný letní počásí. Když jsem dorazil na závodiště, zrovna se nejezdilo. Důvodem byl pád nějakého mladíka, který si snad zlomil klíční kost, nebo tak něco. Je to vždy nešťastný moment každého závodu. Přejeme mu všichni, aby se rychle uzdravil.

Kdo bude mít zájem o niternější info z výsledkových listin ... třebas ... eventuelně se dozvědět, jak dojel Vilda Čmugrovic má možnost ... zde na oficiálních stránkách proběhnuvšího závodu

........................................................................................

A kdo bude mít zájem si prohlédnout moje fotky, nalezne je ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode