Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Moje zlomená zdravá noha 2011

23.06.2011 08:21

Ano, to je ten důvod, že jsem tu vobjevil po tak dlouhé době. Neměl jsem přístup k netu a ani mi to nechybělo. Přečetl jsem spoustu knížek a práce mi ... no nic ... zvládlo se to. Bez netu se dá krásně žít;o)

Musím zde poděkovat mamce, taťkovi, ségře, švagrovi, neteřím, Šárce, úče Alče, vedoucímu Jirkovi, Matoušovi za podporu v lazaretu .... nehledě i těm,co mě podpořili po telefonu ...mojí spolužačce Věrce, kdy jsme spolu kecali, vařili, venčili malého trhače po telefonu i 45 minut ... co na mě mysleli ... i těm co mi to přáli ... v neposlední řadě musím všemožně poděkovat mojí babičce Mirce ... za překvapení jak Brno ... opravdu si to nezasloužím ...

Vložil jsem se do rukou Mudr.Veselého na chíře 2 v RBK a vypadá to, že ta operace dopadla dobře, kost srůstá, šroub nerezne a vazy drží ...

Budu sem přispěvovat dle situace ... jezdím na inv.vozejku ... dočasně .... mějte se a smějte se ;o)))))

Toto je jen komplikace, jak říká Šárka ... a má obrovskou pravdu, bo toto já přežiju ... jsou horší věci kolem nás ... jak zjišťuju.

 

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode