Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Mimoňská desítka ;o)

23.01.2010 20:51

 

Koukněte se na pár fotek z prvního zimního přípravného zápasu na jaro 2010. Co k tomu dodat...!? Zkoušel jsem nastavovat foťák, dle krátkého školení z rachoty od zkušeného fotografa. Zjistil jsem, že je to vlastně trochu alchimie...digital a optika je rozdíl. Zatím nic moc výsledek, plno snímků jsem musel hodit do imaginárního elektronického koše v pc. Myslím si však, že to dopadlo o dost líp než jak v reálu na hřišti ;o)))) Kluci mi toto přirovnání jistě prominou a vezmou si do příštího zápasu jen to dobré, hlavně z té hry, co předváděli především v prvních 20ti minutách druhého poločasu.

Link na fotky:

https://picasaweb.google.com/Sluknov.fotbal/MimonskaDesitka#

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba www stránek zdarmaWebnode