Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Mateřská školka na Námku

07.12.2009 13:35

 

Mateřská školka na Námku

Masopust

Čarodějnice

Vánoční besídka

 

Tento krátký článek je naším poděkováním všem učitelkám, kuchařkám, uklízečkám a  v neposlední řadě  paní ředitelce Mateřské školky nad náměstím ve Šluknově. Uvažujete proč? No protože tam chodí naše děti!!!

 

Je to již mnoho let, kdy jsem do této školky také chodil a mám na ní dobré vzpomínky. I když jich není mnoho, protože si je vzhledem k věku bohužel moc nepamatuji. Vím však, že to byl čas her, zábav a zvykání si na školní režim. Tenkrát  jsem si ale toho času moc nevážil, jako asi každý z nás v této éře života. Hlavně si vzpomínám, jak mě fakt otravovalo si jít lehnout po ,Ó´.  Jistě si dovedete představit, jak bych si teď po obědě lehnul každý den na hodinu a půl s radostí !? Byl bych nejhodnější a nejspolehlivější spáč na cimře!!! Pozoruji, jak náš Honzík a Kačenka chodí rádi do této školky. Těší se hlavně na kino, výlety, různá představení, setkání s hasiči, s policisty, společné focení, hraní si na zahradě...atd.! Honza třeba rád chodí na výtvarný kroužek. Byl jsem zcela paf, když mi Honza sdělil, že mu moc chutná hrachová kaše. Já jí nemám rád dodnes. Přesněji  řekl, že je to dobrota!? Je toho hodně, co bych chtěl napsat, ale nevidím to očima Honzy a Kačenky.

 

Pokud vám to nebude vadit, místo toho vás zvu na prohlídku alba fotek z akcí, které nynější osazenstvo MŠ připravují pro naše a hlavně budou připravovat pro vaše dítka!!!

                                                                                                                                                   Dušan Blanár

 

více foték na :

https://picasaweb.google.com/LosDucanos74/MaterskaSkolkaNaNamkuMasopustCarodejniceVanocniBesidka#

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode