Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Kluci z Plastonu v USA - Chicago

07.12.2009 13:47

Děkuji všem za pozornost, těm kdo sledoval průběh roboty našich kamarádů ;o))))

Domluvil jsem se s klukama, že mi budou posílat fotky z cesty za velkou louži. Já je budu průběžně ukládat na picasaweb a kdo se bude chtít kouknout zde na dusanbe.webnode.cz má možnost.

Už jsou klucí doma a tak žádná nová fota tunaj nečekejte, možná co mi dodají dodatečně.......

budu informovat ;o)

Dne 9.7.2009 jsem přidal fotky z grilovačky po úspěšném návratu kluků do vlasti  a ještě dvě z Ameriky, jak se jim tam pracovalo doopravdy ;o) jsou albu: Kluci z Plastonu v USA Chicago!

Fotky z Ameriky ... zde

------------------------------------------------------------------------

Fotky Lukyho dcérečky ANEŽKY jsou k vidění ... zde

 

S radostí všem se na vědomost dává, že během této mise za velkou louži, dne 12.06.2009 v 15,20 hodin narodila Lukymu dcérka Anežka. Váží 51 kg a měří 3,76 cm , je to prostě macek !!!
Tímto přeji malé vše nej, krásný život a MAMINĚ hlubokou poklonu, že to zvládla !!!

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode