Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Grilování s muzikou na Bohemce

19.07.2015 20:50

 

POČASÍ SE POVEDLO-CO VÍC SI PŘÁT ?? BYLI JSME ALE ZPOCENÍ, JAK PRASATA !!! MIŠÍK RYVAJVL ( JIRKA) -TUDOR A HLIŇÁK ( LBC ) - ANGELIC PROJECT ( V. ŠENOV ) - WOLFS´GANG ( VLČÍ HORA ) - NEMELESS ( ŠLUKNOV ). VŠICHNI ODVEDLI SKVĚLOU PRÁCI A MĚ OBZVLÁŠŤ MOC TĚŠÍ, ŽE SE ŠLUKNOVÁCI NENECHALI ZAHAMBIT A ÚČAST BYLA VSKUTKU HOJNÁ, JAK V HOSPODĚ, TAK VENKU. JE POTŘEBA TY DĚTI PODPOROVAT. DÍKY MOC BRĎOVI, JAKOŽTO HLAVNÍMU ORAGANIZÁTOROVI, ORGANIZACI RADOST DĚTEM. JÁ OSOBNĚ DĚKUJI ANGELIC PROJECTU, KTERÝ MĚ, ANIŽ BYCH TO ČEKAL, VYZVAL, ABYCH SI S NIMA ZAVZPOMÍNAL A STŘIHNUL SI S NIMA JEDNU JEJICH PECKU !!! MOC TO POTĚŠILO, BYL JSEM MILE PŘEKVAPEN A RÁD JSEM ZAVZPOMÍNAL .... KDYŽ TO SHRNU ... SUPER AKCE, AŽ NA TEN VEČER, KDY PŘI VYSTOUPENÍ NAMELESSU SE KVŮLI HLUKU MUSELA AKCE PŘESTĚHOVAT DOVNITŘ A POSLEDNÍ KAPELA TAK ODEHRÁLA SVOU PRODUKCI UVNITŘ HOSPODY. NO I TO SE STÁVÁ. HEZKOU NEDĚLI VŠEM ... ZA VŠECHNY  Karel Kessler

link na fotky ... zde

... Karel to napsal za nás všechny, proto jsem to tu použil i když bez jeho svolení. Na Policii se zlobit nemůžeme, dělali svojí práci, když to slušnejm lidem vadí, tak se nedá nic dělat ... příští akce bude muset být už od třeba 13,00 hodin ;o)

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode