Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Gardista Chobot .... oslava 30tin

29.03.2010 12:26

 

V úterý 5.ledna 2010, cca v 18,30 hodin po prvním tréninku slavného Á mužstva, jsme se sešli v Klubu ve Šluknově. Důvod byl prostý .... oslava 30tin našeho milého kamaráda Petra Novotného alias Chobota. Pozvání na tuto akci bylo pro mě velkým překvapením a proto jsem se rád dostavil, sice bez dárku, ale za to s foťákem. Po pravdě ..... byl to od Petra záměr. No nic. Oslava byla dle mého názoru skvělá, jídla a pití byl dostatek nebo až příliž. Chobota zkušení třicátníci poučili, že mládí je v pr.... a do důchodu je sakra daleko. Alex ho přesvědčoval, že musí na sebe dbát.....používat krém v zimním období na obličej, nosní kapky proti rýmě, všude sebou mít papírové kapesníky a hlavně to tílko aby nosil! Ještě mezi nás dorazili autoři Petra.....tzn.jeho rodiče a on dostal hnedle první a jedinou pusu od ženy tento večer v Kloubku. Musím touto cestou mu poděkovat za ten večer. Popřát mu hodně zdraví, štěstí, mnoho sportovních úspěchů (jenže v Hápťáku nevím, nevím...), minimálně dvakrá néli třikrát tolik let navrch, lásku ..... a já nevím co ještě. Měl jsem sebou i kameru, ale stačil jsem natočit jen šot z hobla, co si Petr v Klubu skočil. Jenže nebylo v knajpě dostatek světla a není to video skoro vůbec osvětlený. Zvu vás proto na prohlídku všeho, co jsem ten večír pořídil.

link na video:

https://www.youtube.com/watch?v=hl124Cd-Arc

link na fotky:

 https://picasaweb.google.com/sluknov/GardistaChobotOslava30tin#

 

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode