Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Fichtl cup 2010 Varnsdorf

12.09.2010 13:30

 

Šel jsem se podívat na tento vytrvalostní závod, jak ze zvědavosti, tak i ohledvá účasti mého kolegy z nástrojárny Františka zvaného Leča. Měl jsem čas cca půl hodiny a shodou nepříjemných okolností jsem ho neviděl závodit. Jede se to ve dvouch závodnících, protože závod trvá celé 4 hodiny. Zadřel se jim motor asi ve třetím kole a než ho stačili vyměnit ... musel jsme odjet. Psal jsem mu sms, ale ještě do teď jsem nedostal odpověď, jak vůbec dojeli a ani nevím na jakém místě se vůbec umístili. Lečo byl tak natěšený, že jsem ho musel před závodem krotit .Říkal jsem mu, že je to jeho první závod, aby měl maximální ambice vydržet na trati ty 4 dlouhé hodiny a vlastně dojet do cíle.

link na fotky ... zde

 

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode