Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Faktické poděkování za úžakolobku a to poslední

03.04.2016 10:52

Chtěl bych touto cestou poděkovat za neskutečnou novou koloběžku, kterou jsem byl obdarován před utkáním s Březnem a to: Kamenoprůmyslové závody ŠLK, p.Šic Transport, Železářství Dostál, Plaston Group, Fukov.cz, Stavebniny Kirchner, SK Plaston ŠLK, Kola Brabec, Fans ŠLK, kamarádi z Bohemky, ségře Ivetě a jejímu blízkému okolí, rodinám Dušíků, Svatým, Čmugrům, Zbončákům, Jardovi Sokolovi, Pivisovi (Martin Kočí), Zubovi (Radek Král), Á mužstvu a jedné nejmenované osobě. Možná jsem se nezdál při přebírání kolobky dostatečně překvapen (fakt zdání klame), ale pak večer, když celý byt spal a já seděl na gauči a dělal fotky ... jsem se prostě rozeřval v klidu a i teď slzím jak želva v přechodu ... fakticky vám všem děkuju a jak jsem řekl ... nezasloužím si toto.

link na kolobku ... zde

Prostě z toho nechápu a dlouho nebudu, ale jsem z ní unešený, že jsem ještě na ní nejel ...

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode