Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Dorost versus Gentlemani

29.07.2010 14:18

Tento týden je na pořadu asi fotbal. Nic se nedá dělat, protože mi David nařídil přijít s foťákem na trénink gardy. Nemám se prý vymlouvat, že fotím pořád jen Áčko ;o) K mému štěstí ... měli zároveň trénink i dorostenci ... tak jsem zabil jednou ranou dvě mouchy. Naši Gentlemani si s mladýma na závěr tréninku zahráli zápas. Je jasné, že zkušenost zvítězila a tak starým chutnalo pivo přímo vítězně. Musím se přiznat, že jsem propásl úspěšnou Žánovu robinzonádu k tyči, která se vidí jednou za 10 let max. za 12 let. Jen se mi nelíbilo, jak se starý dohadujou, kvůli blbostem ;o)

Link na fotky ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode