Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

10. ročník EURO HRY Doksy

30.08.2013 15:22

 

A jsou tu poslední fotky, co jsem tam nafotil. V neděli jsem už snímal jen sporadicky, to co se kolem dělo. Si myslím, že příští rok tam kluci pojedou taky a na sto pro trochu potrénujou, aby vylepšili to 51 místo. Polygrafka s maskotem Martinem Štěpisem st. to měla tento rok  za 35 místo. Až si toto přečte, to zas budu mít s ním obštrukce, ba přímo i skorem soudního rázu ... ;o)))

link na fotky z neděle ... zde

-------------------------------------------------------------------------

Tak náš tým Miminek skončil na krásném, resp.úžasném jednapadesátém místě. Je vidět, že ještě nejsou kluci vopotřebovaný a ještě se ke sportu postaví čelem.

link na fotky ze soboty ... zde

--------------------------------------------------------------------------

Tak jsem se vrátil z Doks z těh úžasných her, které trvaly celý víkend. Kolem cca 120ti družstev tam bylo přihlášených. Počásko vyšlo na jedničku, přátelská nálada byla všude v dostatečném množství. Zpracovávám fotky postupně. Výsledky naleznete v odkazu Euro her níže, ale ještě tam nejsou komplet. Vím, že si každý z družstva sáhnul na samé dno svých sil: Martin kolečkové brusle, Honza s Milošem veslování na 2 km, Kaizr závod horských kol, Tukan v plážáku, Verča plavání v Mácháči, Luky jako šeftrenér, manažer, sekretář v jedné osobě a já snad jsem si užil kolobrndy na těh věčných přejezdech mezi sportovišti ... atd... bylo toho moc a nelze to v krátkosti popsat ...

link na páteční fotky ... zde

---------------------------------------------------------------------------

 10. ročník EURO HRY Doksy

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode