Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Trénink holek a fotbalistů

21.04.2010 13:31

Stelina mi zavolal s prosbou, abych přišel na trénink Á mužstva s foťákem. Telefonoval mi den předem ve 22.15 hodin. Stelka a Lomák se totiž vsadil proti holkám ... Martině a stávající nové provozní hospůdky na Staďáku. Šlo o to, že slečny nevydrží část zimního téninku na Krojzberku. Sázka byla tato, že jeden večer kluci budou obsluhovat v knajpě zadara, když prohrajou. Nevím o co se vsadili, když to bude opačně. Měl jsem přijít v půl šestý na staďák. Jenže mezi tím se změnil čas na pátou a tak jsem prošvihl (díky organizačním zmatkům vedoucího mužstva) o celou sázku. Nafotil jsem jen zpáteční pří-běh z Křížového vrchu. Světe div se ... i sám trenér přiklusal po chodníku kolem hřiště a byl s radostí počastován narážkami přihlížejích fotbalistů ;o) Něco jako ... aby se nepřetrhl a pod... ;o)

Ptali jsme se, jak to dopadlo a kdo vyhrál ... prý to byla remíza ;o)

link na fotky z tréninku ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba www stránek zdarmaWebnode