Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Šluknov čte dětem a můj vítězný tým ;o)

08.04.2010 20:30

8.dubna 2010 na základce v Žižkově ulici Šluknov

Nejen já s Honzou, ale také ostatní děti s rodiči a žákyně 9.třídy s učitelkami jsme absolvovali první přijemné odpoledne celonárodního projektu ... Šluknov (Česko) čte dětem (resp.přesně se to nazývalo: Pojďte se námi do pohádky). Měl jsem dilema, jestli tam jít, protože se jedna kolegyně učitelského sboru prořekla, že to bude takové interaktivní odpoledne všech zúčastněných. Uvědomoval jsem si, že je to trochu proti srsti mé plaché povaze. Jenže to hnedle zavrhnul můj kluk prvňák té třídy Honza. Nakreslil nám i oficiální pozvánku a řekl nám, abychom  na to nezapomněli. Udělal jsem dobře, že jsem tam dorazil, už kvůli němu i celkové pohodě a i kvůli mému vítěznému týmu v pohádkové soutěži. Cílem bylo uspořádat k sobě obrázky a slova různých pohádkových postav. Vítězství bylo o to větší, protože druhým kapitánem družstva byla moje spolužačka ze základky, co má za ušima, paní učitelka Petra Gallová. Můj tým jednohlasně a bez sebemenšího nátlaku vybral pohádku o Rumcajsovi, jakožto avizovanou (zaslouženou) výhru. Musím zde na sebe prásknout, že moc dětem nečtu a  pokusím se to napravit. Slibuji !

Děkujeme moc a moc za opravdu příjemné pohádkové odpoledne, které bylo zakončené sladkou tečkou. Příště příjdeme zas !!!

link na fotky ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode