Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Rozlučka s půlsezónou 2010-2011 a hlavně s Amíkem Evanem

14.11.2010 08:04

Možná, že právě kýženě očekáváný poslední zápas půlsezóny 2010 - 2011 přišel vhod, ohledvá slabších výkonů našeho světoborného teamu Áčka v posledních zápasech. Tato chvíle byla na druhou stranu smutnější, že skončila fotbalová roční mise u chlapů SK Plaston Šluknov ... zcela normálního, fanaticky sportovně založeného, kamarádského, abnormálně snažícího se naučit obstojně ČESKY a já nevím co ještě ... Amíka Evana z Coloráda. Kupodivu nejí hamburgery, což je pro mne nepochopitelné ;o) Já jsem také osobně rád za přestávku, protože ještě nemám opravený foťák.

Hi Mom of Evan !!!  Thank you for your support on this side !!!

link na fotky ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode