Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Jiříkovský (supr) pohádkový les 2010

29.05.2010 22:11

Když mi moje žena poslala do rachoty sms, jestli půjdeme letos na pohádkový les do Jiříkova, odpověděl jsem ... že ano. Nevěděl jsem v tu chvíli, jestli se mi tam vůbec chce. Jenže mě můj kolega z nástrojárny Pavel ubezpečil, že nebudeme litovat. On tam prý byl s rodinkou minulý rok a i přes tu monstrózní akci, to bylo super. Hnedle na startu to bylo také vidět, že je to mega událost i letos... dle hafa atrakcí pro děti, pódia rádia Crystal,  množství stánků a ukázku složek národní obrany a ochrany  až po samotnou pohádkovou trasu. Sice cesta byla po mnoha deštivých minulých dní rozblácená, ale štěstím bylo, že v tento den svítilo sloníčko. Obrovský náš obdiv je pro mnoho lidí, kteří se pro tuto akci obětovali a uskutečnili ji. Příští rok příjdeme opět rádi.

link na fotky ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode