Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Jak Šluknov daroval bod Krupce ;o(

04.04.2010 02:42

Název tohoto příspěvku má nádech začátku nějaké pohádky od Boženy Němcové. Můžu zde napsat bez okolků, že chyběl tomu jeden jediný gól v síti hostů a pro Šluknováky by to byla doslova óda na radost. Jenže já osobně jsem zklamaný, za ten jeden zatracený bod. Kdyby ... ale na to se nehraje ... jenže ... kdyby mi někdo řekl před tímto zápasem, že získáme aspoň jeden bod ... byl bych doslova šťastný, jak nevím co ;o) Teď se to ve mě pere. Jsem však spokojený, protože mi to dodává jistotu dobrých výsledků našeho světoborného mužstva kopálistů za uši v dalších utkáních tohoto jara ;o)))))

A pro Pérka ... je v albumu mnoho fotek dokazující Tvůj přínos a stínování ve hře pro mužstvo ;o))))

Fotek hafo ze zápasu naleznete ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode