Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Indiánská výstava Šluknov 2011

18.10.2011 15:38

 

Dnes jsem zašel do zámku na výstavu o indiánech. Měl jsem v oumyslu tam přijít, vyfotit si to a hned zas jít pryč. Jenže se mě ujal ... po indiánsku Četan ... po česku Sokol ... co tuto výstavu udělal a připravil ... hnedle se dal do popisu vystavených věcí, zabředl do života indiánů, přes jejich zvyky ... po jejich skoro vyhlazení ... atd... prostě a jasně mne zahltil informacema .... v dobrém míněno.

lin k na fotky ... zde

Mne ... jako absolutního laika to vcelku zajímalo a věřte nebo ne ... byl jsem tam cca hodinu a půl ... 

Poznal jsem člověka, co je zcela zaujat a žije skoroživotem i s rodinou indiánů v dnešní době v mezích možností ... 

Vřele doporučuju tuto výstavu navštívit.

Níže jsou odkazy ... týkající se indiánů v Čechách ...

https://rosehill.webnode.cz/

https://www.indiancorral.cz/cz/index.php

 

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode