Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Exibice Lipové B versus Markvartice

28.04.2010 23:44

Dnes jsem si v poklidu četl knížku s kávičkou na lavičce v Rumburku u bazénu, když v tom mi volá Tonda, jestli nejedu náhodou na fočus do Lipové. Vůbec jsem netušil, že dnes hraje Betis. S politováním jsem mu sdělil, že ano, ale až tak o půl hodiny déle, než byl začátek mače. A co s děckama. Za moment mi volá jeho pohotová žena Dana, že je můžu hodit k nim na zahradu. Po předání dětí, jsem razil na zápas s fotoaparátem. Můžu říct, že to bylo to nejúžasnější řešení, bo když vezmu v potaz:

 Krásné počasí, v danou chvíli, krát mnoho gólů ... byly výsledkem ... skvělé fotky ;o)

No nic ... jukněte na ně ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode